Virkisteri_N7236p.jpg

Tuntimuutoksia

Tiistain 11.9 Pumppi-tunti pidetään 45min mittaisena klo:16:15-17:00.

8b27c1c3-0bdd-4cb1-bd35-8774c82a105b.JPG

Syksyn Itsepuolustus-kurssi (4h)

Lauantaisin 13.10 ja 20.10 klo:11-13

VARAA PAIKKASI TÄSTÄ!

(Tee varaus molemmille päiville)

Kurssia valmentaa ju-jutsun MM-kultamitalisti Kati Silander.

Kurssi on tarkoitettu kaikille itsepuolustuksesta kiinnostuneille.Kurssilla omaksutaan itsepuolustuksen alkeet käytännönläheisesti sekä tavat puolustautua ja toimia uhkatilanteissa tehokkaasti ja turvallisesti. Kurssilla käydään läpi muun muassa: Miten puolustautua fiksusti, turvallisesti ja tehokkaasti.Irrottautumistekniikoita erilaisista käsiotteista, kuristusotteista, vaatteista tarttumiseen ja puolustautuminen maassa.Kuinka puolustautua yleisimmiltä hyökkäyksiltä: Torjumalla, väistämällä, liikkumalla. Harjoitellaan muutamia tehokkaita perus- ja erikoislyöntejä

Liikkuva Tauko

”Aikuisten välitunnit” ovat jo totta - yhä useampi suuri yritys panostaa taukoliikuntaan, sillä liikkuva tauko vähentää stressiä ja lisää työssä viihtymistä. Jo muutamankin minuutin fyysinen aktiivisuus on aivoille merkittävä. Se kasvattaa vireystilaa ja parantaa jaksamista. Liikkuessa aivojen eri osien verkostoituminen paranee, uusia hermosoluja muodostuu ja kuona-aineiden poisto tehostuu.

Liikkuva tauko on Virkisterin kehittämä taukoliikuntatuote. Se on ammattilaisen ohjaama kymmenminuuttinen harjoitus työkuormituksesta palautumiseen ja tuki- ja liikuntaelimistön toimintakyvyn tasapainottamiseen. Ryhmässä tapahtuvan harjoituksen lisäksi sen aikana annetaan myös yksilöllistä ohjausta ja seurantaa. Varhaisen puuttumisen mallilla ja säännöllisesti toistuvillatauoilla saadaan aikaan merkittäviä hyvinvoinnin muutoksia ja säästöjä. Liikkuva tauko vähentää tutkitusti esimerkiksi päätetyöstä aiheutuvia tuki-ja liikuntaelinsairauksia ja sairaspoissaoloja.

Jo muutamankin minuutin fyysinen aktiivisuus on aivoille merkittävä. Se kasvattaa vireystilaa ja parantaa jaksamista. Liikkuessa aivojen eri osien verkostoituminen paranee, uusia hermosoluja muodostuu ja kuona-aineiden poisto tehostuu.

Sanomatalossa keskiviikkoisin klo:12.15-14.45

Sanomalassa keskiviikkoisin klo:12.30-14

Porkkalankadulla keskiviikkoisinklo:13-14.30

Hierontaa!

Klassista- ja urheiluhierontaa Sanomatalossa K3-kerroksen kuntokeskuskessa keskiviikkoisin klo:9-15 Hoidot toteuttaa koulutettu urheiluhieroja ja fysioterapeutti Anni Virtanen. Muistahan tarvittaessa peruuttaa varaamasi ajan 12h aikaisemmin. Peruuttamattomasta ajanvarauksesta laskutamme täyden hinnan.

Ajanvarauskalenteriin tästä

Hinnat: 30min 28€, 45min 42€, 60min 55€ pankkikorttiveloitus.

pt-sanomala-miajärvisalo-127.jpg

Haluatko aloittaa kuntosaliharjoittelun?

Varaa veloituksetta 2-3 hengen porukalle Starttiopastus Sanomataloon tai Sanomalaan. Sanoma tukee kuntoilun aloittamista tarjoamalla mahdollisuuden tunnin saliopastukseen omassa työporukassa. Varaa aika: info@virkisteri.fi. Tapaamiskerran aikana saatte laiteopastuksen ja aloittelijan harjoitusohjelman.

Treenaa kumppanin tai kaverin kanssa lauantaisin!

Kuntonyrkkeilyä HIIT mausteilla lauantaisin klo:13-14.Tehokkaat treenit vetää Koray Kuran. Tunnille voi tulla ilman aikaisempaa kokemusta kuntonyrkkeilystä.

 

Menneet tapahtumat:

Ryhmäliikunta kesä 28.5-20.6.2018 

Sanomatalo lukujärjestys   

Sanomala lukujärjestys

Fitter faster stronger-lisätunti 18.6 klo:16:45-17:45 ulkona! 

Kokoontuminen Sanomatalon päädyssä Musiikkitalon puolella. 

FFS-tunilla haastat itsesi joka kerta. Lopputuloksena olet nopeampi, vahvempi ja terveempi. Olipa tavoitteenasi sitten saada uusi startti kuntoiluun tai uusia virikkeitä harjoitteluun, FFS-kokonaisuus tarjoaa jokaiselle yksilöllisen haasteen ja mahdollisuuden parantaa kerta toisensa jälkeen. Treenit koostuvat kehonpainoharjoittelusta, toiminnallisista harjoituksista ja hapenottokykyä kehittävästä harjoittelusta.

Ohjaajana Milla Hurri. 

 

Ryhmäliikunta kevätkausi 8.1-25.5.2018 

Sanomatalo lukujärjestys  | Sanomatalo tuntikuvaukset

Sanomala lukujärjestys  |  Sanomala tuntikuvaukset

Sanomatalon kolmen viikon mittaisella kesäkaudella treenataan tuttuun tapaan ja tehdään uusia lajikokeiluja. Vierailevina ohjaajina toimivat Nen Ylijukuri ja tämän vuoden Suomen Wellness Fitness EM kisaaja Karoliina Kangaskolkka. Lajiesittelyinä uusi Commercial tanssiformaatti THE MIX by Piloxing  ja kehon "tehdasasetuksia" palauttava Spiraalistabilaatio.

Tervetuloa kesäkuun tunneille!

 

Uutuus Combat.

Body Combat-tyylinen hikinen ja tehokas kamppailuvaikutteinen liikuntatunti. Ohjaajana Nen Ylijukuri.

 

THE MIX BY PILOXING

NOT YOUR AVERAGE FITNESS CLASS. THIS CARDIO-DANCE PROGRAM WILL HAVE YOU OBSESSED - GUARANTEED.

They call it dancing. We call it living. THE MIX by Piloxing is inspired by commercial dance from the dance mecca of Los Angeles. This all-new program will have you addicted from the first beat.

Lose yourself in Today's Music Hits and Iconic Throwbacks while learning the most current grooves from LA's dance scene. This is what cardio should feel like!

THE MIX is for all fitness levels, ages and backgrounds. We want you to dance like no one is watching. Move with the frequency and play with the tracks. The world is your stage. Get in THE MIX.

 

Uutuus Spiraalistabilaatio

Varaa paikkasi tunneille  31.5 ,7.6 ja 14.6 tästä

Kun spiraaliketjun saa takaisin töihin, ylävartalon ryhti oikenee, niska- ja hartiaseudun jännitteet helpottuvat, selkälihakset rentoutuvat ja selkäkivut vähenevät.

Sanoman kesäkurssilla hyödynnetään menetelmää kävelyn ja juoksun tehostamiseen. 

 

image.png

Kehonhuolto

Vierailevana ohjaajana Suomen Wellness Fitness EM-kisaedustaja Karoliina Kangaskolkka.

"Olen aina rakastanut liikkumista ja ehdinkin lapsuuteni aikana kokeilemaan kaikkea baletista nyrkkeilyyn ja ratsastukseen ennen kuin löysin joogan palattuani opiskeluiden jälkeen Suomeen. Lontoossa opiskellessani sain kipinän Pilatekseen. Joogassa minua kiehtoo sen loputon haasteellisuus, kokonaisvaltaisuus ja ennen kaikkea hauskuus. Koskaan ei ole tylsää ja aina pystyy kehittymään, varsinkin nykymaailmassa on ihanaa saada tehdä jotain, jossa pystyy etenemään, mutta ei ole kiire, koska mielen perällä on tieto siitä, että koskaan ei tule olemaan täysin ’valmis’. Miksi siis hätiköidä?

Relax, breathe and have fun" 


Toukokuun kurssi ulkona klo:17.1518.15 Fitter Faster Stronger.

7.5., 14.5., 21.5., 28.5, 4.6 ja 18.6 (6h) -ei ennakkoilmoittautumista!

Kokoontuminen Sanomatalon päädyssä Musiikkitalon puolella.

Fitter Faster Stronger -kurssilla haastat itsesi joka kerta. Lopputuloksena olet nopeampi, vahvempi ja terveempi. Olipa tavoitteenasi sitten saada uusi startti kuntoiluun tai uusia virikkeitä harjoitteluun, FFS-kokonaisuus tarjoaa jokaiselle yksilöllisen haasteen ja mahdollisuuden parantaa kerta toisensa jälkeen. 

Treenit koostuvat kehonpainoharjoittelusta, toiminnallisista harjoituksista ja hapenottokykyä kehittävästä harjoittelusta. Ohjaajana Milla Hurri. 

 

Milla Hurri.png

Menneet tapahtumat:

Thriller-Dance jonka kuka tahansa voi opppia! 

Sanomatalolla opetellaan Thrill The World-koreografiaa lokakuun neljänä maanantaina klo:17.15-18.10. Koreografiassa treenataan alkuperäisestä yksinkertaistettua veriosta. Ohjaajana toimii Yoland Savriama, joka on opiskellut Michael Jackson-tyylin eri tekniikoita Jacksonin omien koreografien ja tanssinopettajien johdolla.

Valmiin koreografian näet tästä:

Koreografian palasiin (1-40) pääset tutustumaan tästä ja audiofilet ovat kuunneltavissa täältä:

 Halukkaat voivat osallistua Flash Mobiin josta kuulet lisää tanssitunnilla!

Ilmoittaudu kurssille: www.varaaheti.fi/virkisteri/tunnit

  Tanssi Thriller (4h)    2.10., 9.10.,16.10. ja 23.10

Tanssi Thriller (4h)

2.10., 9.10.,16.10. ja 23.10